Zmiany na stronie

Witam,

po tym kiedy rzuciłem doktorat strona musi przejść pewien lifting i jestem w trakcie jego przeprowadzania. Już wcześniej usunąłem z niej parę wpisów i kategorii, a niedługo dodam kilka innych.

Jak zapewne wiecie niedawno wygrałem w konkursie National Geographic Traveler Polska i wyjechałem wraz z wspaniałą ekipą do Szwajcarii. Zamierzam tu trochę napisać o tej przygodzie i podzielić się moimi przeżyciami.  To jednak za jakiś czas, aktualnie niestety szukam nieustannie pracy bo muszę dorobić do Sierpniowego wypadu w dolinę Aosty (zdobywamy Gran Paradiso [4061 m.n.p.m.] Juhuuuuu!!) i brakuje czasu na obróbkę zdjęć i wpisy.

Pozdrawiam was kolorowo! :)
Miniu!

Skomentuj

