Witajcie, moi drodzy!

Witam wszystkich serdecznie w szczególnym dla mnie miejscu.

Utworzyłem je specjalnie po to, byście mogli podglądać działania na polu wszystkich mych zainteresowań. W pewnym momencie zrozumiałem, że chciałbym przekazać w jakiś sposób i siebie, i to co robię / tworzę. By nie trafiało to gdzieś do szuflady, ale by każdy miał do tego dostęp. Facebook, to przyjemna forma komunikacji ze znajomymi oraz ludźmi, którzy dopiero czekają na to by ich poznać. Coraz mniej jednak przemawia do mnie jego forma.

Rok 2015 był (i dalej jest) dla mnie czasem przełomowym, zmieniło się w moim życiu wiele rzeczy. Przede wszystkim znalazłem na nie swój własny plan, który zacząłem wdrażać prawie natychmiastowo. Dlatego chciałem doprowadzić do tego by ta strona zaistniała, by była miejscem weryfikacji założeń i formą pamiętnika.

W moim życiu istotną rolę zaczęła grać nauka. Wielu z Was wie, że jestem na doktoracie, przez to chciałbym się z Wami dzielić nie tylko postępami w mojej pracy, ale także działalnością poboczną na uniwersytecie. Strona odegra rolę miejsca informacji dla moich studentów, z którymi będę przeprowadzał zajęcia. Umieszczane zostaną na niej wiadomości dotyczące przeprowadzanych ćwiczeń, oraz pliki do pobrania. Jeśli w świecie przyrody stanie się coś ciekawego – wartego podkreślenia lub komentarza, bądź pojawią się kwestie związane z jego ochroną, tutaj zamierzam się na ten temat wypowiedzieć.

To będzie także miejsce, gdzie zamieszczał będę swoją twórczość. Już dawno odkryłem, że mam gdzieś w środku cząstkę, która woła i chce wyjść na wierzch. Krzyczy by nie była zamykana i by pokazywać ją światu. Formy tej cząstki objawiają się różnie. Czasem przybierają postać słowa pisanego – felietonów, innym razem są to subiektywne spojrzenia na świat wizualizowane Wam przez fotografię, czasem jednak chwycę za gitarę, napiszę piosenkę i ją wyśpiewam. Zwykłe, normalne rzeczy – tylko dla siebie, a jednak chcą się pokazać.

Ha, no i na końcu najlepsze – podróże. Tak jakoś się w to wkręciłem i to bardzo. Uczą – oczywiście!, pozwalają spojrzeć na świat i ludzi w inny sposób – a jakże!, kształtują Ciebie jako człowieka – no pewnie! ale przede wszystkim – bawią!! I właśnie dlatego je lubię. Mam przed sobą parę zaplanowanych fantastycznych przygód – które po prostu się udadzą – bo nie mają wyjścia :)

Tutaj z tego miejsca chcę Was także pozdrowić i podziękować jeśli pojawią się osoby, które będą mnie w tym wspierać. Bo z jednej strony można byłoby nazwać to co tutaj będę robił blogowaniem, ale mnie osobiście ta nazwa nie przechodzi przez gardło. Po prostu każdy chce wyrazić siebie w jakiś sposób. Ja mam problem z opisaniem… – może inaczej, z określeniem siebie. Uczę się – ale i nauczam, fotografuję – ale nie jestem fotografem, piszę – lecz nie jestem pisarzem, śpiewam – jednak żaden ze mnie piosenkarz, gram – czy jest jednak ze mnie grajek?, podróżuję – czy jednak wystarczająco daleko by odnaleźć w tym siebie? Przez to, że interesuje mnie tak dużo rzeczy, chcę to spinać w klamrę właśnie w tym miejscu. To nie jest blog – to jestem ja, w cyfrowej, barwnej  – subiektywnej postaci.

To będzie świetna przygoda, będziecie ze mną?

Skomentuj

